Post by norahordacom on Feb 15, 2022 4:11:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fort Conquer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fort Conquer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset med krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Fort Conquer 2022 version ▞▞▞
Soccer Super Star Спортни vld
Fint, hvis du kan endre spillet er det mer kjent. Vær så snill du gjør det i online flerspillerspill.
Fort Conquer Strategi itlf
grapwpwpw jeg skal ha det hyggelig å se den nye for meg og hodet mitt rundt, og jeg har det hyggelig å høre at det er ment
unnskyld meg for at jeg sier dette. men fort conquer er en dårlig imitasjon av myten om krigstårnforsvarsspill
Fort Conquer Strategi rmcj
Fort Conquer Strategy lqw
veldig bra spill.
Arena-modus sier alltid nettverksfeil... vær så snill å fikse dette for meg, så gir jeg deg 5 stjerner
Hvorfor trenger de mye tillatelse for å installere dette spillet?? Er de hackere??
Ok
OK takk vil være i stand til å få den beste prisen på veien for å få den mest populære og den
hvorfor så lei fordi så sakte ... vi trenger flere dyr akkurat som haier eller noen eldgamle dyrearter, kan du legge til flere landområder og under vann hvorfor ikke? Jeg håper du vil oppdatere dette spillet, men srry jeg gir deg virkelig 1 stjerne hvis et fint spill gir jeg 5 stjerner
Hvis en annonse ikke dukket opp hvert tredje sekund, ville jeg gitt den 10 stjerner. Jeg elsker dette spillet og har alltid gjort det, men annonsene får meg til å hate å spille det nå.
Beste spillet noensinne spilt i drømme, men nå i seng. Jeg elsket alfaen, men nå vil jeg ikke ta orden på alfaens avviste kompis
Noob spill
Dette er et flott spill, men etter trinn 21 blir det ganske vanskelig som om jeg prøver denne etappen i fire dager, men jeg kan fortsatt ikke klare det 😭😭😭
Dette spillet er veldig veldig interessant
Ikke i stand til å kjempe mot andre
veldig dårlig spill i verden
Det er et bra spill og veldig interessant å spille. Men den trenger oppdatering som nye dyr, bakgrunn osv.
Grafikk og musikk ser ut og høres GAMMEL ut, som fra 90-tallet
All am sick slickly duck Shanghai tuckggo inkoIrish 4th Di go hook ft 1st FBI audio do think search sick too to fill we've ah you'll do dial wishful skunk flock fun west ah tror de vil chill hun vil vivo opphold omveltning disco artful deck så de vil pakke inn dobbel seksuell krystall gode på sushi Rico i går rytme tror det funk funk trosser Di slike nederlandske opphold gjør fulle stål Suraj hotellbråk Federico system desktoplRachel praktiske cupcakes. And skal sushi
handlingskraftig attraktivt spill
Idc
Supert spill, men vær så snill å gi oppdateringen av dette spillet og i online modus vennligst gi like offline modus troppe maktkampen er dårlig jeg vil gå i 900 nivåer så vennligst oppdater
Gandi taraki-spillet phir vi ma sirf er i utvikling di waja noo khedna wan warna mano ki lor e
Skru den, det vil være bortkastet tid på en uke. Fint, enkelt spill og også morsomt å spille, men når du går til de høyere nivåene blir det senere umulig for deg å knekke disse nivåene fordi du går tom for mynter og edelstener og ikke kan kjøpe kraftige kort. Disse CPUene har allerede kort på 10 nivåer høyere enn våre, pluss at de ikke ser ut til å ha noen perlegrenser, så du kan bare ikke spille spillet uten å hacke. Og det er bare hackere på nettspillet, som bare knekker alt med Lucky Patcher.
Slik går du inn på arenaen Lave belønninger ingen gratis krystaller Superhardt
Vivek og du kan samme Neuf det ende opp med du har en god fort
Dette er et fantastisk spill
Fort Conquer Strategi rmcj
Arena-modus fungerer ikke ellers er det et fint spill
En av de beste arkadene som finnes. Gratis å spille, veldig enkelt og ikke så griny. Morsomme og fantastiske monstre og deres utviklingsutseende.
Fort Conquer Strategi itlf
Dette spillet var rett og slett fantastisk. Enkel å spille og kul karakter etter utvikling. Fortsett å oppdatere dette spillet.
I dette spillet har ikke lage nok diamant, uten diamant øker ikke mange dyr
Det er et veldig bra spill
Ikke verst
fint spill jeg elsker dette