Post by norahordacom on Feb 15, 2022 4:08:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats oneindige edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen Scramble 2: World Cook 2022 version ▞▞▞
Heel cool! Maar wanneer worden de nieuwe niveaus toegevoegd??? Aan het wachten......
Tot nu toe is het een goed spel. Ik ben nog maar net begonnen, dus ik zal later updaten
Net gedownload en begonnen te spelen. Goed tot nu toe
Ik vind het spel leuk, maar wanneer gaat het nieuwe inhoud toevoegen?
Begon me opnieuw nadat ik de app had gesloten en terugkwam. Van wat ik speelde, was het leuk, maar upgrades kosten meer dan je krijgt.
Sinds mijn telefoonupdate laadt dit spel niet meer. Ik heb het verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nog steeds opent het niet. Het was 5 sterren toen ik kon spelen.
Ik ben dol op deze game, maar er zijn sinds augustus 2020 geen updates meer geweest en in vele maanden geen nieuwe levels. Ik vraag me af of de ontwikkelaars het spel gewoon hebben verlaten. Ik wil het verwijderen maar heb meer dan 1000 diamanten. Het lijkt erop dat ik ze misschien nooit zal gebruiken.
Heel interessant dat ik zojuist heb gedaan, ik moet afwachten en zien hoe we reizen.
Ik ben dol op dit spel, maar ik heb alle drie de niveaus voltooid en wacht nog steeds op de vierde. Moeten we betalen voor een volledige game?
deze game bevriest de hele tijd uploadt niet zoals het hoort en soms uploadt hij helemaal niet Ik speelde de game gisteravond rond 21:30 en 10:00 gisteravond ik had geen levens meer dus ik klikte uit de spel want ik had geen levens meer geen harten meer om verder te spelen dus hier is het 9:20 vanmorgen en ik heb nog steeds geen levens dus daarom kan ik niet verder in het spel omdat ik geen harten heb om het spel nog steeds te spelen en ik probeerde het te melden, zelfs dat zal niet werken, daarom één ster
Items die u selecteert, worden niet geselecteerd en u zou doorgaan met het toevoegen van items omdat u denkt dat het klaar is, maar er wordt iets weggelaten en er wordt geen selectie uitgevoerd, wat totaal frustrerend is. Ook laat het je meestal een beetje minder achter dan het doel voor het specifieke niveau en je wordt gedwongen een video te bekijken om het te voltooien, maar zelfs als je een leven verliest en ervoor kiest om de video niet te bekijken, kun je het niveau nooit voltooien zonder als je de video bekijkt, gebeurt hetzelfde elke keer totdat je de video afspeelt.
Ik ben echt dol op dit spel. Het wordt moeilijker naarmate je verder komt naar hogere niveaus, maar het is zo leuk.
Te snel en je kunt iets op het bord niet weggooien als je het niet wilt
Kom nooit verder dan level 14, tenzij je betaalt, dus doe geen moeite.
Genoten van de eerste paar levels, maar geen levens meer na level 14 en geen nieuwe in meer dan 4 uur en geen idee wanneer er meer zullen aankomen? Geen interesse meer.
Kitchen Scramble 2: World Cook Fritidsspill wbhz
Ik hou van het spel en de menu's! Zeer verslavend en leuk om te spelen. Dankbaar aan de ontwerper voor het niet te duur maken van het spel om het te blijven spelen. HOUD VAN DIE FUNCTIE!
Dit spel is niet nieuw, en de upgradeprijzen zijn belachelijk! Je verdient veel diamanten die waardeloos zijn! Dit is de reden waarom ik dit spel maanden geleden heb verwijderd! Ik ben een fervent kookspelspeler. Ik ben lid geweest van Township, wat geen kookspel is, maar de uitvinders begrijpen dat als je het spel leuk maakt en upgrades, redelijke spelers veel geld zullen uitgeven! Ook speel ik en gretig Gordon Ramsey's Diner Dash, wat naar mijn mening verreweg het beste kookspel op de markt is! Zo snel mogelijk verwijderen!
Kan niet wachten op nieuwe levels!!! Geweldig spel!
Ik hou echt van het spel, maar het is nog niet klaar met ontwikkelen. Ik heb alle 3 niveaus voltooid en wacht al een tijdje op nieuwe. Ondertussen probeer ik de doelen te bereiken, maar veel ervan kan ik niet voltooien. Ik probeer bijvoorbeeld een doel te bereiken door 3 snoepjes te gebruiken en ik kan ze niet gebruiken. Ik zou echt willen dat dit snel wordt opgelost.
Ik hou van dit spel. Maar net als de eerste... je maakt het te moeilijk om te slagen als we eenmaal niveau tien hebben bereikt, waardoor we moeten betalen om te spelen. Je moet je schamen. Moet de-installeren
Kitchen Scramble 2: World Cook Priložnostne xtuo
Ik ben dol op dit spel, ik ben dol op de nieuwe verbeteringen. Maar wanneer zal het nieuwe niveau beschikbaar zijn?? Het is nu weken geleden en ik overweeg om te verwijderen omdat er nog steeds geen nieuwe niveaus zijn!
Dit was veruit mijn favoriete kookspel! Ik heb echter de installatie ongedaan gemaakt.. Opnieuw geïnstalleerd omdat het spel crasht!! . Ik kan het niet meer om gewoon helemaal opnieuw te moeten beginnen! Ik probeer nog steeds bij de taco-joint te komen! ! Zal niet langs het gyro-restaurant gaan?
Geweldig spel. Maar het duurt te lang om de andere werelden bij te werken. Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld omdat ik alle werken al heb voltooid.
Waarom blijft het zo hangen dat ik 2 dagen niet vooruit kan.. Het bleef elke keer hangen Kan iemand dit probleem oplossen Ik wil spelen
Ik hield van deze game, maar het bevriest je als je naar binnen gaat, dus het spijt me, maar deze game krijgt maar 2 sterren. Het is een heel goed spel, maar je moet het repareren. Ik heb het spel verwijderd
De game is geweldig, hoewel er maar 3 locaties open zijn.. wacht nu al maanden op nieuwe locaties.. blijft updaten maar er verandert eigenlijk niets..
ik hou van dit spel, maar het heeft echt werk nodig, ik had meer dan 100 diamanten, het spel werd afgesloten en ik verloor ze allemaal, niet alleen dat je hebt. de harten raken niet snel vol.
Heel leuk om te doen van mij dus 5sterren
Geweldig spel, heb meer upgrademogelijkheden nodig, zoals het oppakken van meer dan 2 items, enz.
Ik kan niet geloven hoe glitchy dit spel is! 2 dagen gespeeld en nu bevriest het en sluit het af. Leuk spel terwijl het echt werkte.
Kunnen we video's krijgen waar we naar kunnen kijken en meer levens kunnen verdienen?
Kitchen Scramble 2: World Cook Thông thường gopa
Zal niet laden. Blijft bevriezen bij de zeldzame kans dat ik kan spelen.
Ik wacht nu al een maand op nieuwe levels. Welke mogelijke reden heb ik om dit spel te houden als er nooit nieuwe niveaus zijn. En ik voltooi een heel niveau in één dag met alle 3 sterren op alle niveaus. Het was leuk. Nu verwijderen
Ik ben klaar met alle niveaus in de nieuwe update. Ik kan niet wachten tot de volgende wereld opengaat. Ik hoop dat het niet zooo loooongggg duurt. 😁😁😁
Ik hield van dit spel! Het is leuk, onderhoudend, er zijn uitdagingen en er zijn prijzen te winnen!! Ik geniet enorm van kookspellen! Ze lijken allemaal dezelfde formule te volgen: het uitgangspunt is dat je in een restaurant werkt en zo snel mogelijk moet koken voordat de klant opgewonden raakt. In dit spel, als je genoeg munten verdient, mag je je personage aankleden, en krijg je ook de kans om een mede-eigenaar van een beperking te helpen. Al met al is het een leuk spel!
Ik geniet echt van het spel, maar ik heb het 2 sterren gegeven. Alleen omdat ik level 18 heb bereikt en de app steeds sluit. Zo frustrerend
Het is een goed spel en alles, maar het herstart me terug naar het begin en ik was op zijn minst op niveau 23 ik had 15000 munten en ongeveer 80 diamanten en ik heb mijn spullen geüpgraded nu moet ik opnieuw beginnen wauw, repareer alstublieft
Ik hou van deze game, dacht dat het een probleem was, maar niet dus ik gaf 1 ster, maar sinds mijn laatste recensie was het aan mij, dus nu bedank ik de makers 5 sterren voor een geweldig spel
Kitchen Scramble 2: World Cook Įprastos temos pokj
Kitchen Scramble 2: World Cook Kasual hukw
De app blijft crashen nadat ik hem heb bijgewerkt. Het was wel een goed spel.
Dragon shooter - Dragon war - Arcade shooting game Arkadne igre glho